Fotoklik.pl

Skip to Main Content »

Search Site
Witaj w sklepie fotoklik.pl

Category Navigation:

You're currently on:

Płatności

Za zakupy dokonane w naszym sklepie możesz zapłacić gotówką, przelewem lub w ratach. Kredyty Cetelem oraz Żagiel udzielane są przez 7 dni w tygodniu. Oferujemy również leasing w systemie Grenkeleasing.








LUKAS Raty





Newsletter

Newsletter
 

1. Wyszukiwanie i wybór produktów.
Zakupy w serwisie internetowym są naprawdę łatwe. Oto zakupy krok po kroku:

  • - Wyboru poszukiwanego produktu można dokonać za pomocą wyszukiwarki, wpisując nazwę lub część nazwy szukanego artykułu.
  • - Innym sposobem – jest wybór produktu z listy dostępnych kategorii:
  • - Można także wybierać produkty bezpośrednio ze strony „klikając” na jego obraz lub ikonę Opis.
  • - Wybór produktu, dokonany w któryś z powyższych sposobów, przenosi kupującego do okna zawierającego jego szczegółowy opis.

2. Zamawiamy produkty.
Aby zamówić wybrany produkt należy kliknąć przycisk „DO KOSZYKA” – towar zostanie dodany do koszyka.
Podgląd produktów aktualnie znajdujących się w koszyku jest dostępny w prawym panelu sklepu.
Jeśli chcesz zakupić większą ilość danego produktu, wpisz żądaną ilość w polu "Ilość" na karcie produktu (można to również korygować na stronie koszyka, do którego przechodzi się po kliknięciu "Mój koszyk" w górnej części sklepu).
W każdej chwili możesz wrócić do sklepu w celu kontynuowania zakupów lub przejść do złożenia zamówienia a następnie do wyboru warunków płatności i dostawy.
Jeśli skończyłeś składać zamówienia, wybierz opcję „ZAMÓWIENIE” z górnego menu.

3. Wybór metody zamówienia
W przypadku, gdy masz u nas konto, a nie jesteś zalogowany system poprosi Cię o zalogowanie.
Jeśli jesteś Naszym nowym klientem możesz złożyć zamówienie jako gość. Polecamy jednak zarejestrowanie się w sklepie.

Zarejestrowanie w sklepie pozwoli Ci:

  • - Szybciej składać zamówienia
  • - Sprawdzać status Twojego zamówienia
  • - Przeglądać historię swoich zamówień
  • - Edytować dane na swoim koncie
  • - Zmienić hasło do konta
  • - Zdefiniować alternatywne adresy dostawy (produkty możesz wysyłać na adres Twoich znajomych jako prezent!)

4. Informacje o płatniku.
Po wybraniu metody zamówienia zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza z danymi adresowymi które są niezbędne do prawidłowej obsługi zamówienia.
Możesz uniknąć konieczności wpisywania swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu. Aby tak się stało możesz (lecz NIE musisz) się zarejestrować w naszym sklepie.
Rejestracja w naszym sklepie nie jest obowiązkowa i konieczna do złożenia zamówienia.
Z drugiej jednak strony, jeśli zdecydujesz się dokonać pełnej rejestracji to posługując się swoim unikalnym i osobistym loginem (nazwą użytkownika) i hasłem podczas kolejnych wizyt unikasz konieczności wpisywania powtórnie swoich danych potrzebnych do wysłania zamówionego przez Ciebie towaru.
Dodatkową korzyścią z rejestracji w naszym sklepie internetowym jest automatyczne uczestnictwo w akcjach promocyjnych i rabatowych organizowanych przez firmę Fotoklik.pl.
Będziesz mieć także możliwość subskrypcji na otrzymywanie wiadomości z naszymi nowościami i specjalnymi ofertami. Aby się zarejestrować kliknij na przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”, a następnie wypełnij poniższy formularz.

W drugim kroku zamówienia możesz także określić adres dostawy, który może być inny niż podany przez Ciebie adres klienta. Opcja ta pozwala na przesłanie zamówienia np. jako prezent do osoby wskazanej jako adresat paczki.


5. Informacja o dostawie.
Trzeci krok zamówienia pozwala na podanie innego adresu dostawy niż adres klienta. Jeżeli w kroku 2 zostanie zaznaczona opcja "Dostawa pod ten adres" to krok 3 zostanie pominięty.

6. Wybór metody dostawy.
Oferujemy Państwu dwie podstawowe metody dostawy:
- Kurier UPS
- Przesyłka Pocztą Polską

7. Wybór metody płatności.
Oferujemy Państwu następujące formy płatności:

  • - płatność gotówką (w siedzibie firmy)
  • - pobranie (przy dostawie)
  • - oraz przedpłatę (zmniejsza koszty wysyłki)


8. Podsumowanie zamówienia.
W podsumowaniu zamówienia mają Państwo możliwość dopisania uwag do zamówienia, oraz poproszeni zostaniecie o zapoznanie się z regulaminem zakupów.
Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"

9. Informacje o zamówieniu.
Informacje o zamówieniu wraz z jego numerem, każdorazowo przesyłamy e-mailem na Twoją skrzynkę.

10. Od zamówienia do dostawy.
Na czas pomiędzy złożeniem zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, a otrzymaniem przesyłki składają się zasadniczo dwa okresy:

  • - czas skompletowania przesyłki (także czas oczekiwania na przedpłatę)
  • - czas dostawy

W przypadku przedpłaty/płatności kartą kompletowanie przesyłki rozpoczyna się z chwila otrzymania przez sklep informacji o pomyślnej autoryzacji transakcji.
Paczki płatne przy odbiorze kompletujemy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Zależnie od dostępności zamawianych produktów, czas kompletowania zamówienia trwa przeciętnie od 1-3 dni.
W przypadku gdy czas realizacji może ulec przedłużeniu , zostaniecie Państwo powiadomieni mailem lub telefonicznie przez pracownika sklepu.

Pozostały czas to czas dostawy, zależny od firmy kurierskiej bądź poczty.

 

Porównaj produkty

Nie ma produktów do porównania.

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Raty Credit Agricole

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Kontakt z nami

E-mail
email info@fotoklik.pl
Zamówienia
telefon komórkowy 691 07 54 54
telefon stacjonarny 22 674 83 78
Marcin (Gadu-Gadu)
Allegro
telefon komórkowy 691 07 54 54
telefon komórkowy 607 77 11 10
Marcin (Gadu-Gadu)
Konsultanci
telefon komórkowy 693 86 26 93
Marcin (Gadu-Gadu)
telefon komórkowy 601 35 60 55 (Eizo)
Michał (Gadu-Gadu)
Punkt odbioru towaru:
Warszawa
Centrum Handlowe Targówek
Sklep Fotogeneracja
(I piętro, obok klubu PURE)
Ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa
czynne: Pon. - sob. 10-21, nd. 10-20 Zapraszamy do odwiedzenia naszej siedziby

Ankieta

Jak oceniasz naszą stronę?
 
 
 
 
 
Możliwość płatności z Credit Agricole Raty